Nasze szkolenia projektujemy w taki sposób, aby ich program i sposób realizacji był w jak największym stopniu trafny w stosunku do potrzeb i oczekiwań Klienta. Naszym głównym celem jest podnoszenie kompetencji i efektywny rozwój kadry zarządzającej przekładający się w konsekwencji na rozwój całej organizacji, a przede wszystkim na osiąganiu założonych celów biznesowych.
Menedżerowie odpowiadają za wyniki swoich zespołów, wyniki firmy, kształtują kulturę organizacyjną oraz wpływają na jakość pracy swojego zespołu. Mówiąc krótko - są motorem napędowym przedsiębiorstwa. Dlatego warto zadbać o ich skuteczność w pracy wybierając profesjonalne szkolenia menedżerskie
Na wynik efektywnego zarządzania składa się umiejętne wykorzystanie osobistych kompetencji jakimi są umiejętności miękkie, ale także narzędzi, które wspierają ten proces.
Rozwój Osobisty Menedżera
Zarządzanie procesami a zarządzanie ludźmi to dwie różne rzeczy, jednakże łączy je jedna wspólna i kluczowa umiejętność, którą powinien posiadać każdy perspektywiczny pracownik - komunikacja managerska. To szkolenie daje uczestnikom zestaw narzędzi jak zjednywać ludzi w kierunku wspólnego celu, dbając z jednej strony o relacje, ale z drugiej zachowując również autorytet i niezwykle ważną dla procesu pozycję managera.
O przydatności tych kompetencji i niezwykłej ich wadze dla każdego managera i efektywności jego pracy nie trzeba chyba tłumaczyć - nasze szkolenie to kompleksowy warsztat przygotowujący do profesjonalnego prowadzenia spotkań, konferencji, zebrań, prezentacji danych w pracy lub ofert kontrahentom oraz innych biznesowych procesów wymagających komunikacji z wieloma osobami jednocześnie.
Odpowiedzialność za wybór kierunku, w którym idzie dany zespół czy cała firma leży na barkach managerów. Szkolenie dedykujemy pracownikom wszystkich szczebli managerskich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą podejmować różnego rodzaju decyzje, które wpływają nie tylko na jednostki (pracownik, współpracownik), ale także na całą organizację oraz jej sprawne i efektywne funkcjonowanie.
80% błędów managerów w prowadzonych przez nich negocjacjach ma miejsce w ostatnich 20% czasu trwania procesu. Najczęściej przyczyną tych błędów jest niedostateczne lub złe przygotowanie. Należy również pamiętać, iż negocjacje i inteligentny dobór słów w komunikacji to fundament działania managera, a zapoznanie się ze specyfiką tematu (aktualizacja technik i strategii na rok 2013) to krok w kierunku podniesienia efektywności managerów.
Skuteczna realizacja celów zespołu uzależniona jest od postawy managera i wybranego sposobu komunikacji. Szkolenie dostarcza szeregu technik z zakresu przekazania trudnej informacji/decyzji/, wyegzekwowania wcześniejszych ustaleń, wyrażania krytyki, oczekiwań oraz adekwatnego reagowania na emocje pracowników.
W 2012 roku BBC ukazało dane na temat czasu pracy managerów - przeciętnie dostają od 50 do 100 maili dziennie na wewnętrzną pocztę, z których jedynie 15 proc. jest przydatne. Na czytaniu tych wiadomości i odpowiadaniu na nie spędzają 10-20 godz. w tygodniu. O czasie poświęconym na bezowocne zebrania czy dawanie po raz kolejny tych samych instrukcji pracownikom nie warto nawet wspominać. Dlatego też prezentujemy technologiczny warsztat skupiony przede wszystkim na nauczeniu skutecznych strategii, funkcjonalnych technik, które przyczynią się do wzrostu efektywności i lepszej organizacji poszczególnych kontekstów w codziennej pracy.
Co motywuje managerów i jak utrzymać wysoki stopień motywacji do pracy? To szkolenie to kompleksowy zestaw najnowszych i najskuteczniejszych strategii, technik m.in motywacja metaprogramowa. sekwencyjna, linii czasu, które są fundamentem dla pozafinansowych form automotywacji.
Badania firmy Gemius ukazują, że 33 minuty to przeciętny czas części zebrań i spotkań, podczas których nie wnosi się niczego wartościowego do działalności firmy czy zadań jej pracowników. Polskie firmy tracą średnio 5,5 tys. PLN na czas marnotrawiony podczas zebrań, odpowiedzialność za ich efektywność lub nieefektywność spoczywa na barakach managerów. To szkolenie pozwoli managerom wykształcić odpowiednie połączenie kompetencji zarządzania, zarządzania czasem i osiągania celów podczas spotkań grupowych.
Chcesz być postrzegany jako profesjonalista w każdej sytuacji biznesowej? Pragniesz rozwiać swoje wątpliwości odnośnie tego „co wypada a czego nie”? Masz świadomość, że Twój wizerunek ma wpływ na efektywność Twoich spotkań? Podczas tego szkolenia: zapoznasz się z zasadami kultury biznesowej i zweryfikujesz dotychczasową wiedzę, nauczysz się kreować profesjonalny wizerunek, wypracujesz własne wzorce zachowań w dotąd kłopotliwych dla Ciebie sytuacjach, poszerzysz wiedzę z zakresu etykiety (zachowań w Internecie i kontaktu e-mailowego), rozwiniesz umiejętności interpersonalne pomocne w kontaktach służbowych, sprawdzisz się w faktycznych sytuacjach interpersonalnych w bezpiecznych warunkach
Współpraca zespołowa pracowników z różnych części świata jest dziś normą dla wielu firm, podobnie jak kontakty handlowe z zagranicznymi kontrahentami. Jednakże nawet najlepsza wiedza specjalistyczna czy biznesowa nie będzie mogła został efektywnie wykorzystana, gdy ludzie są nieświadomi zagrożeń, które niosą za sobą nieporozumienia kulturowe. W programie szkolenie m.in. błędy i zakłócenia w komunikacji międzykulturowej, komunikacja biznesowa między różnymi kulturami, kulturowe różnice w komunikacji parawerbalnej i niewerbalnej
Szkolenie dedykowane dla managerów, którzy chcieliby zabezpieczyć się przed wypaleniem zawodowym i mieć kontrolę nad motywacją i efektywnością swojej pracy
Rozwój zespołu:
To szkolenie jest dla wszystkich, którzy prowadzą grupy osób, współpracowników do osiągnięcia wspólnych i indywidualnych celów. W trakcie szkolenia manager dowiaduje się, w jaki sposób robić to aby jego zespół był lepszy i efektywniejszy w pracy. W programie m.in. delegowanie uprawnień i zadań, monitorowanie stopnia realizacji celów, zespołowe osiąganie wyników i rozwój zespołu
Autorytet managera jest punktem wyjściowym do zarządzania zespołem. Bez odpowiedniego autorytetu manager nie będzie w stanie skutecznie wpływać na jakość i efektywność pracowników, którzy nie będą go szanować. Szkolenie dostarczenia wiedzę i buduje umiejętności uczestników z zakresu budowania formalnego i nieformalnego autorytetu wśród podwładnych rozwijanie kompetencji przewodzenia, umiejętnego przedstawiania wizji i zwiększania zaangażowania w jej realizację
Jak zarządzać w czasach kryzysu? Jedną z odpowiedzi jest zastosowanie metodologii sytuacyjno-zadaniowej. Uczestnik szkolenia poznaje szereg narzędzi związanych z efektywnym wdrożeniem modelu oraz dostosowaniem go do obszaru biznesowego swojej firmy
Głównym celem szkolenia jest wykluczenie błędów popełnianych w procesie rekrutacji, nabycie umiejętności przez Koordynatorów/Kierowników dokonywania selekcji kandydatów na podstawie pierwszej rozmowy telefonicznej oraz prowadzenie rozmowy rekrutacyjnej
Uczestnicy szkolenia rozwijają kompetencje z zakresu efektywnej diagnozy kompetencji i potrzeb podwładnych oraz metodologii dokonywania obiektywnej oceny posiadanych przez nich umiejętności. Duży nacisk położony jest również na prowadzenie świadomego dialogu z pracownikiem oraz tworzenia planów jego rozwoju, celem podniesienia motywacji i efektywności w pracy
Kompleksowy warsztat, na którym managerowie zgłębiają mechanizmy motywujące ludzi do działania m.in. psychologia motywacji, narzędzia managera w roli coacha, motywacja w ramach systemu zarządzania, systemy propulsyjne, zaawansowane techniki motywacji od-do
Szkolenie dla kierowników zespołów, którzy chcieliby skuteczniej wpływać na osiągane przez zespół wyniki poprzez zastosowanie osiągnięć coachingu biznesowego i zarządzania poprzez coaching
Szkolenie dla managerów, u których widoczne są oznaki zmęczenia pracą ale również dla tych, którzy chcieliby się przed tym zabezpieczyć. Podczas szkolenia uczestnicy budują strategie osiągania celów przeciwdziałających syndromowi wypalenia zawodowego i stresu przewlekłego
Częste i długotrwałe, a nie rozwiązane konflikty w miejscu pracy powodują stres, obniżenie jakości i wydajności pracy, niechęć do jej wykonywania. Skutkiem może być utrata najlepszych pracowników, którzy przejdą do innych firm i częstsze nieobecności pozostałych. Uczestnicy szkolenia poznają metodologie radzenia sobie z różnicami w postawach, wartościach, priorytetach i stylach. Dowiedzą się jak rozwiązywać problemy odpowiadając na intencję lub treść, dbając o jasny, spójny przekaz słowny, i przede wszystkim nieodpowiednie podejście do zarządzania problemem
Szkolenie dla managerów którzy chcą mieć lepszą jakość pracy i relacji z ludźmi w swoim zespole, zwiększać zaangażowanie i efektywność pracy. Managerowie zostaną przygotowani do samodzielnego prowadzenia projektów i co najważniejsze doprowadzenia ich do końcowego sukcesu.
Kryzys w pracy grupowej pojawia się w każdym zespole. Rolą managera jest z jednej strony zapobieganie takim sytuacjom, lecz gdy mimo wszystko nastąpi manager powinien również umieć go odpowiednio wykorzystać. Na tym szkoleniu manager dowie się jak wykorzystać momenty krytyczne i kryzysowe, do odbicia się dużo ponad przeciętne wyniki osiągane przez zespoł
Warsztaty pozwolą uczestnikom poznać zasady funkcjonowania i ograniczenia Zarządzania Przez Cele, prawidłowo wytyczać cele zespołowe i indywidualne, lepiej motywować swoich pracowników do realizacji celów, rzetelnie oceniać wyniki pracy swoich ludzi oraz systematycznie podnosić efektywność działań swojego zespołu
Firma doradztwa personalnego LeaderSight HR przygotowała szeroką ofertę szkoleń zarówno menedżerskich, jak i rozwoju osobistego. Projektując powyższe szkolenia wychodzimy od celów biznesowych, jakie nasz Klient stawia przed swoimi pracownikami. Szkolenia zróżnicowane pod względem tematyki i metodyki.
Razem z naszymi Klientami określamy cele i założenia z zakresu Doradztwa Personalnego - realizujemy pełny audyt potrzeb, oczekiwań i możliwości. Wszystkie elementy projektu są od podstaw tworzone indywidualnie do Państwa potrzeb, kultury i uwarunkowań.
Aleja Zwycięstwa 241/14
81-521 Gdynia/Poland
TRITUM Business Park, Nowe Orłowo
tel. (58) 670 46 46
fax (58) 670 46 46
office@leadersight.pl
2024 © Leader Sight HR
Wszystkie znaki towarowe lub logo prezentowane na tej stronie internetowej są własnością podmiotów, których dotyczą.
Zamieszczone zostały jedynie w celach informacyjnych i nie służą promocji lub reklamie.